Tηλ.: +30 211 800 3671 | Ε-mail: [email protected] | Μαθήματα!

Η εισαγωγή στον προγραμματισμό μπορεί να είναι συναρπαστική και διασκεδαστική, ειδικά για νεαρά μυαλά γεμάτα δημιουργικότητα! Το μάθημά μας δημιουργήθηκε ειδικά για τα μικρότερα παιδιά, ώστε να τα εισάγει στον κόσμο του προγραμματισμού με έναν προσιτό, ενδιαφέροντα και εκπαιδευτικό τρόπο.

μια φορά την εβδομάδα 12 μαθήματα


Μικρές ομάδες Μέσος όρος 6 άτομα στην ομάδα


Πληρωμή Μηνιαία, τριμηνιαία, ετήσια


Για όλο το πρόγραμμα τώρα προσφορά από 180,00 €

Μόλις ολοκληρωθεί το τρέχων πρόγραμμα, η μηνιαία συνδρομή θα επεκταθεί αυτόματα στο επόμενο μάθημα του εκπαιδευτικoύ προγράμματος.


Έχετε κάποια ερώτηση;

Εισαγωγή

Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού μέσα από διαδραστικά περιβάλλοντα προσαρμοσμένα στην ηλικία και τις δεξιότητές τους. Θα χρησιμοποιήσουμε πλατφόρμες όπως το Code.org, το ScratchJr και το Scratch, οι οποίες προσφέρουν ένα απλό γραφικό περιβάλλον που επιτρέπει στο παιδί να πειραματιστεί με τον προγραμματισμό με έναν φυσικό και διαισθητικό τρόπο.

Πρόγραμμα του μαθήματος

Το πρώτο μάθημα είναι αφιερωμένο κυρίως στην εξοικείωση των μαθητών με τη βασική χρήση του Zoom και του περιβάλλοντος Play Lab στο code.org. Σε αυτό το μάθημα, θα επικεντρωθούμε στην εκμάθηση της κοινής χρήσης οθόνης, την εναλλαγή καρτελών στον browser και τη χρήση βασικών στοιχείων όπως οι βρόχοι, οι συγκρούσεις και η κίνηση.
Σε αυτό το μάθημα, θα επικεντρωθούμε στη μετακίνηση ενός χαρακτήρα.
Η γνώση που θα αποκτήσουμε σήμερα θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά μαθήματα, επομένως είναι σημαντικό τα παιδιά να κατανοήσουν πώς να ορίζουν και να καθορίζουν τη σωστή κίνηση του χαρακτήρα.
Σήμερα στο μάθημα θα γνωρίσουμε ένα νέο περιβάλλον – το ScratchJr.
Θα ξεκινήσουμε επιβεβαιώνοντας ότι όλοι οι συμμετέχοντες έχουν εγκαταστήσει το περιβάλλον, καθώς, σε αντίθεση με το κανονικό Scratch, το ScratchJr δεν διαθέτει online έκδοση.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα μάθουμε πώς να δημιουργούμε τις δικές μας σκηνές και πώς να φτιάχνουμε ένα παιχνίδι με δυναμικά εμπόδια.
Στο μάθημα, θα μάθουμε πώς να δημιουργούμε ένα σύστημα ελέγχου του χαρακτήρα μας.
Επιπλέον, θα εξερευνήσουμε τι είναι τα messages, πώς λειτουργούν και σε τι χρησιμεύουν στον προγραμματισμό.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, θα δημιουργήσουμε μια σύντομη κινούμενη εικόνα με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο ζωικό βασίλειο.
Θα μάθουμε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των χαρακτήρων και την προσθήκη οπτικών εφέ, ώστε να κάνουμε την κινούμενη εικόνα μας πιο ζωντανή και εντυπωσιακή.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα δημιουργήσουμε ένα απλό παιχνίδι σε συνδυασμό με κινούμενη εικόνα, εδραιώνοντας τις γνώσεις που έχουμε αποκτήσει μέχρι τώρα.
Επιπλέον, θα μάθουμε πώς να τοποθετούμε μια εικόνα, πάνω από μια άλλη με τη μορφή ενός φαντάσματος, προσθέτοντας ένα μοναδικό οπτικό εφέ.
Κατά τη διάρκεια αυτού του μαθήματος, θα επικεντρωθούμε κυρίως στη δημιουργία γραφικών για το project Flappy Bird.
Επιπλέον, θα ρυθμίσουμε την αρχική διαμόρφωση των sprites, προετοιμάζοντας το παιχνίδι για τα επόμενα βήματα ανάπτυξης.
Σήμερα στο μάθημα θα προγραμματίσουμε τις υπόλοιπες λειτουργίες του παιχνιδιού Flappy Bird, ολοκληρώνοντας την ανάπτυξή του.
Σε αυτό το μάθημα, για πρώτη φορά θα χρησιμοποιήσουμε ένα περιβάλλον όπου η λειτουργία των μπλοκ αντιπροσωπεύεται με κείμενο αντί για γραφικά.
Θα δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι βασισμένο στο δημοφιλές κόσμο του Minecraft, αντιμετωπίζοντας μια σειρά από προκλήσεις, όπως εξόρυξη διαμαντιών και κούρεμα προβάτων!
Σε αυτό το μάθημα, θα επαναλάβουμε τα σημαντικότερα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η επανάληψη θα γίνει μέσα από αυτοκαθοδηγούμενες ασκήσεις, τις οποίες οι μαθητές θα εκτελέσουν υπό την καθοδήγηση του καθηγητή.
Ο στόχος του μαθήματος είναι να εισαγάγει τους μαθητές στη γλώσσα προγραμματισμού Scratch και να αναδείξει τις ομοιότητές της με τις γλώσσες που έχουν μάθει προηγουμένως.
Σε αυτό το μάθημα, θα εξασκηθούμε στις λογικές έννοιες που έχουμε μάθει στο περιβάλλον Scratch.
Επιπλέον, θα ανακαλύψουμε ότι ο προγραμματισμός μπορεί να είναι και δημιουργική διασκέδαση.
Στην επόμενη ενότητα, θα μάθουμε πώς να προσθέτουμε τους δικούς μας χαρακτήρες στο παιχνίδι – σε αυτή την περίπτωση, χαρακτήρες από το Minecraft.
Σε αυτό το μάθημα, θα δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι δύο παικτών!
Στο παιχνίδι, θα ελέγχουμε πιγκουίνους, των οποίων η αποστολή είναι να συλλέγουν τούρτες που πέφτουν.
Ο παίκτης που θα συλλέξει πρώτος 10 τούρτες κερδίζει.
Μετά το μάθημα, κάθε συμμετέχοντας μπορεί να παίξει το παιχνίδι με έναν συγγενή ή φίλο..
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων από εδώ και πέρα, θα εξερευνήσουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας MakeCode στον κόσμο του Minecraft.
Τα παιδιά σχεδιάζουν ένα απλό παιχνίδι, στο οποίο ένας χαρακτήρας κυνηγά έναν άλλον, αποφεύγοντας εμπόδια.
Οι μαθητές θα μεταφερθούν στο Χόγκουαρτς, έναν κόσμο γεμάτο μαγεία, όπου θα αναπτύξουν τόσο τις μαγικές όσο και τις προγραμματιστικές τους δεξιότητες.
Ήρθε η ώρα να ελέγξουμε πόσα θυμόμαστε από ολόκληρη την περιπέτειά μας.
Ποντίκι και πληκτρολόγιο στο χέρι – ας δείξουμε τι έχουμε μάθει!
Η επανάληψη των πληροφοριών θα βασιστεί σε ένα κουίζ που συνοψίζει τις γνώσεις των μαθητών.
Επιπλέον, οι μαθητές θα ολοκληρώσουν αυτόνομα τις συνοπτικές δραστηριότητες που θα τους αναθέσει ο καθηγητής.
Τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν το δικό τους project, το οποίο μπορεί να είναι ένα παιχνίδι, μια κινούμενη εικόνα, μια παρουσίαση ή οποιαδήποτε άλλη δημιουργική εργασία, αξιοποιώντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν.

Προγραμματίστε το μέλλον σας!

Εγγραφείτε τώρα!