Tηλ.: +30 211 800 3671 | Ε-mail: [email protected] | Μαθήματα!

Ξέρεις πώς δουλεύουν οι προγραμματιστές;
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, θα μάθουμε τους κανόνες χρήσης της γλώσσας C# με τη βοήθεια του Visual Studio και θα νιώσουμε σαν πραγματικοί προγραμματιστές.
Βρόχοι, μέθοδοι, συνθήκες... σου ακούγονται σαν αρχαία ξόρκια;
Ως προγραμματιστές, θα μάθουμε τη σημασία τους και θα τα χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε φανταστικά προγράμματα.

μια φορά την εβδομάδα 12 μαθήματα


Μικρές ομάδες Μέσος όρος 6 άτομα στην ομάδα


Πληρωμή Μηνιαία, τριμηνιαία, ετήσια


Για όλο το πρόγραμμα τώρα προσφορά από 180,00 €

Μόλις ολοκληρωθεί το τρέχων πρόγραμμα, η μηνιαία συνδρομή θα επεκταθεί αυτόματα στο επόμενο μάθημα του εκπαιδευτικoύ προγράμματος.


Έχετε κάποια ερώτηση;

Εισαγωγή

Το μάθημα, το οποίο αποτελείται από δύο μέρη, αποτελεί μια εισαγωγή στον "πραγματικό" προγραμματισμό.
Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τη σύγχρονη γλώσσα C#, που αναπτύχθηκε από τη Microsoft, αναλύονται τα βασικά της στοιχεία.
Επιπλέον, οι μαθητές θα μάθουν πώς να δημιουργούν ιστοσελίδες, καθώς και τις βασικές αρχές της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου και του ηθικού hacking.

Πρόγραμμα του μαθήματος

Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία του πρώτου προγράμματος στη C# και η εξοικείωση με το περιβάλλον Visual Studio.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση της έννοιας των μεταβλητών και η ανάλυση των πιο συνηθισμένων τύπων μεταβλητών.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση της έννοιας των σταθερών και η ανάλυση των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων μαθηματικών πράξεων.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στο WinForms και η παρουσίαση της έννοιας της προβολής.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση των μαθηματικών και λογικών τελεστών.
Ο δεύτερος στόχος είναι η ανάλυση της αύξησης (incrementation) και της μείωσης (decrementation) στη C#.
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι η παρουσίαση της εντολής υπό συνθήκη IF.
Αυτό το μάθημα αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση της εντολής υπό συνθήκη Switch.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με την έννοια του βρόχου (loop).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η περαιτέρω εξερεύνηση της έννοιας του βρόχου (loop).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η ανάλυση της εφαρμογής και της χρήσης των πινάκων (arrays).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η παρουσίαση των μεθόδων (methods).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η περαιτέρω εξερεύνηση του θέματος των μεθόδων (methods).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η σύνοψη των γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της εκπαιδευτικής ενότητας.
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι η εφαρμογή των γνώσεων που αποκτήθηκαν μέχρι τώρα, μέσα από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού στην κονσόλα συστήματος, εμπνευσμένου από τα κλασικά παιχνίδια των κονσολών Brick Game.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η βελτίωση του παιχνιδιού από το προηγούμενο μάθημα.
Η αναβάθμιση θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, επιτάχυνση του παιχνιδιού, συλλεκτικά boosts και την υλοποίηση της μηχανικής nitro.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία ενός project βασισμένου στο δημοφιλές παιχνίδι "Whac-A-Mole".
Το παιχνίδι θα είναι σε παράθυρο εφαρμογής (WinForm).
Για να μπορέσουν οι μαθητές να ολοκληρώσουν το έργο, θα προηγηθεί παρουσίαση της χρήσης του PictureBox και της ενσωμάτωσης γραφικών σε παράθυρα, μέσω μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η βελτίωση και η ακριβέστερη αναπαραγωγή του παιχνιδιού Whac-A-Marmot.
Το παιχνίδι θα προσεγγίζει ακόμη περισσότερο το αυθεντικό, με την προσθήκη καθορισμένων σημείων (τρυπών) από όπου θα εμφανίζονται οι μαρμότες, καθώς και ενός συστήματος βαθμολόγησης.

Προγραμματίστε το μέλλον σας!

Εγγραφείτε τώρα!