Tηλ.: +30 211 800 3671 | Ε-mail: [email protected] | Μαθήματα!

Βασικές αρχές προγραμματισμού και εκμάθηση τεχνητής νοημοσύνης μέσω διαφόρων διαδικτυακών περιβαλλόντων, σε συνδυασμό με το Scratch και το Minecraft.


Αν φοβάσαι ότι οι ρομπότ θα κατακτήσουν τον κόσμο μια μέρα, έχουμε μια πολύ σημαντική αποστολή για εσένα! Γίνε μέλος της ομάδας μας σήμερα και αντιμετώπισε την Τεχνητή Νοημοσύνη, μαθαίνοντας πώς να την ελέγξεις πριν εκείνη ελέγξει τον κόσμο! Μην περιμένεις – η τεχνητή νοημοσύνη μαθαίνει πολύ γρήγορα!

μια ή περισσότερες φορές την εβδομάδα 5 μαθήματα


Μικρές ομάδες Μέσος όρος 6 άτομα στην ομάδα


Πληρωμή Μηνιαία, τριμηνιαία, ετήσια


Για όλο το πρόγραμμα 99,00 €

Μόλις ολοκληρωθεί το τρέχων πρόγραμμα, η μηνιαία συνδρομή θα επεκταθεί αυτόματα στο επόμενο μάθημα του εκπαιδευτικoύ προγράμματος.


Έχετε κάποια ερώτηση;

Εισαγωγή

Η τεχνολογία μας περιβάλλει καθημερινά. Τη χρησιμοποιούμε στη δουλειά, στο σχολείο και για διασκέδαση. Αλλά ξέρουμε πώς λειτουργεί πραγματικά; Πώς οι εφαρμογές που προσθέτουν αυτιά και μύτη σκύλου στο πρόσωπό μας μέσω κάμερας γνωρίζουν πού να τα τοποθετήσουν; Πώς οι εφαρμογές ξέρουν ποιον ταξιδιωτικό προορισμό ή ποιο παιχνίδι να μας προτείνουν; Η απάντηση βρίσκεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)! Μέσα από αυτό το μάθημα, θα εξερευνήσουμε αυτές και πολλές άλλες συναρπαστικές πτυχές του κόσμου της AI!

Πρόγραμμα του μαθήματος

Ο στόχος του πρώτου μαθήματος είναι η εισαγωγή στις έννοιες του machine learning και της τεχνητής νοημοσύνης (AI).
Οι μαθητές θα μάθουν τις βασικές αρχές του machine learning και θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν ορισμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch.
Το δεύτερο μάθημα επικεντρώνεται κυρίως στις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην αναγνώριση προσώπου.
Το πρόγραμμα που θα δημιουργηθεί θα εφαρμόζει μάσκες σε πρόσωπα, παρόμοια με τα φίλτρα που συναντώνται σε δημοφιλείς εφαρμογές.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των αρχών της αναγνώρισης από υπολογιστή και η ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αλληλεπίδραση με αυτήν.
Στο πλαίσιο του μαθήματος, θα δημιουργηθεί ένας chatbot που θα μπορεί να ανταποκρίνεται και να απαντά σε ερωτήσεις.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η σύνοψη των γνώσεων στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και η δημιουργία ενός bot σύστασης προϊόντων.
Το bot θα βοηθά τον χρήστη να επιλέξει ποιο παιχνίδι να παίξει.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα γίνει επανάληψη στη διαδικασία της μηχανικής μάθησης, καθώς και στην αναγνώριση κειμένου και πρόθεσης χρήστη.
Ο στόχος του τελευταίου μαθήματος είναι η παρουσίαση της εφαρμογής του φωνητικού ελέγχου και των διαφόρων δυνατοτήτων που προσφέρει.
Επιπλέον, θα γίνει επανάληψη της ύλης που καλύφθηκε κατά τη διάρκεια αυτού του προγράμματος.

Προγραμματίστε το μέλλον σας!

Εγγραφείτε τώρα!