Tηλ.: +30 211 800 3671 | Ε-mail: [email protected] | Μαθήματα!

Python και Minecraft; Μόνο εμείς μπορούμε να ενώσουμε αυτές τις δύο διαστάσεις σε μία!
Θα μεταφερθούμε στον κόσμο του Minecraft και, με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Python, θα κατακτήσουμε τον κόσμο.
Πώς θα χτίσουμε μια τεράστια έπαυλη;
Πώς θα κατασκευάσουμε ένα τρενάκι του λούνα παρκ;
Πώς θα φτάξουμε μια διαδρομή parkour;
Με τα μαθήματα μας, όλα αυτά γίνονται παιχνιδάκι!

μια φορά την εβδομάδα 12 μαθήματα


Πληρωμή Μηνιαία, τριμηνιαία, ετήσια


Για όλο το πρόγραμμα τώρα προσφορά από 180,00 €

Μόλις ολοκληρωθεί το τρέχων πρόγραμμα, η μηνιαία συνδρομή θα επεκταθεί αυτόματα στο επόμενο μάθημα του εκπαιδευτικoύ προγράμματος.


Έχετε κάποια ερώτηση;

Εισαγωγή

Το μάθημα διαρκεί μια εκπαιδευτική περίοδο και υλοποιεί τη γλώσσα προγραμματισμού Python.
Οι μαθητές μαθαίνουν αυτή τη επαγγελματική γλώσσα προγραμματισμού δημιουργώντας projects στον κόσμο του Minecraft.
Σε κάθε μάθημα, οι μαθητές εξοικειώνονται με τις θεμελιώδεις δομές της Python, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν τον κόσμο του Minecraft.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, κάθε συμμετέχοντας λαμβάνει πιστοποιητικό συμμετοχής.
Οι online τάξεις μας ΔΕΝ είναι webinar ή βίντεο στο YouTube!
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, οι μαθητές βλέπουν την οθόνη του εκπαιδευτή, ακούνε τις εξηγήσεις του, ενώ ο καθηγητής έχει άμεση επίβλεψη των δραστηριοτήτων τους.
Κάθε μαθητής μπορεί να κάνει ερωτήσεις, ενώ ο εκπαιδευτής απαντά σε κάθε μια και κατευθείνει ακριβώς τα παιδιά.

Πρόγραμμα του μαθήματος

Ο στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή των μαθητών στην Python μέσα από το Minecraft.
Οι μαθητές θα μάθουν για τις μεταβλητές, πώς να λαμβάνουν και να ορίζουν τη θέση του παίκτη, καθώς και να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα MakeCode.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση των εντολών που επιτρέπουν τη δημιουργία τόσο μεμονωμένων μπλοκ όσο και πολύπλοκων κατασκευών.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση των events που επιτρέπουν τη δημιουργία μιας κατασκευής μέσω του chat.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση των μηχανισμών που ελέγχουν την εμφάνιση διαφόρων τύπων mobs και αντικειμένων στο παιχνίδι, χρησιμοποιώντας βρόχους (loops).
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία μιας αρένας μάχης και ο προγραμματισμός του παιχνιδιού.
Οι μαθητές θα υλοποιήσουν ένα σύστημα αναβάθμισης(leveling system), θα προσθέσουν εξοπλισμό για τον παίκτη και θα ενσωματώσουν βελτιώσεις στο παιχνίδι.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία μιας εκτεταμένης διαδρομής, όπου ο παίκτης θα συναντήσει διάφορα εμπόδια.
Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με δομές υπό συνθήκη και θα τις χρησιμοποιήσουν για να προγραμματίσουν τις αλληλεπιδράσεις του παίκτη με τα εμπόδια.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η συνέχιση και επέκταση του project που αναπτύχθηκε στα προηγούμενα μαθήματα, βελτιώνοντας τις λειτουργίες και προσθέτοντας νέα στοιχεία στο παιχνίδι.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εκμάθηση του constructor, ενός εργαλείου που διευκολύνει την δημιουργία πολύπλοκων κατασκευών στο παιχνίδι.
Με αυτό το εργαλείο, οι μαθητές θα μπορούν να σχεδιάζουν επίπεδα που απαιτούν δεξιοτεχνία και γρήγορα αντανακλαστικά από τον παίκτη.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η συνέχιση και επέκταση του έργου που αναπτύχθηκε στο προηγούμενο μάθημα.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η γνωριμία με τον Agent, έναν προσωπικό βοηθό μέσα στο Minecraft.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου παιχνιδιού, όπου οι συμμετέχοντες θα υπερασπιστούν το κάστρο από εισβολείς, εφαρμόζοντας όλες τις έως τώρα τεχνικές.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η συνέχιση και επέκταση του προηγούμενου project.
The aim of the lesson will be to revise the material learned during the semester.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή στο επόμενο πρόγραμμα προγραμματισμού και η εξοικείωση με την πλατφόρμα Roblox Studio.
Χρησιμοποιώντας την Python, οι συμμετέχοντες θα δημιουργήσουν ένα μικρό νησί, όπου θα κρύψουν χρυσό, θα φυτέψουν δέντρα και θα προγραμματίσουν αντιπάλους για μάχη.
Οι μαθητές θα επαναλάβουν τη χρήση συναρτήσεων, βρόχων και δομών υπό συνθήκη.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία ενός κόσμου που θα περιλαμβάνει βασικά στοιχεία μιας φάρμας, όπως ένα σπίτι αγρότη, περίφραξη ζώων, πηγάδια και καλλιεργήσιμα χωράφια.
Οι μαθητές θα προγραμματίσουν έναν agent ώστε να μαζεύει τις καλλιέργειες αυτόματα, ενώ θα εδραιώσουν τις γνώσεις τους στη χρήση συναρτήσεων και βρόχων στην Python.
Οι παίκτες θα κατασκευάσουν έναν λαβύρινθο από διάφορες κατασκευές, θα γεμίσουν τους διαδρόμους με επικίνδυνους αντιπάλους και θα αναζητήσουν το μυστικό διαμαντένιο μπλοκ.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τα λεξικά (dictionaries) της Python.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία ενός έργου, όπου ο παίκτης θα ενεργοποιεί συγκεκριμένα events, όπως η νίκη ενάντια σε ένα mob ή η καταστροφή ενός μπλοκ.
Οι μαθητές θα εμπεδώσουν τις γνώσεις τους στον προγραμματισμό ενός agent και στον έλεγχο του κόσμου του Minecraft μέσω κώδικα Python.

Προγραμματίστε το μέλλον σας!

Εγγραφείτε τώρα!