Εισαγωγή
Τα βασικά στοιχεία του προγραμματισμού θα υλοποιηθούν στη γλώσσα Scratch. Πρόκειται για μια εκπαιδευτική γλώσσα, που δημιουργήθηκε ως εργαλείο για να διδάξει στα παιδιά τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού. Επιτρέπει την εύκολη δημιουργία διαδραστικών ιστοριών, κινούμενων σχεδίων και παιχνιδιών. Ο προγραμματισμός γίνεται μέσω οπτικών μέσων – τα στοιχεία της γλώσσας έχουν τη μορφή παζλ, τα οποία, όταν τοποθετηθούν σωστά, δημιουργούν ένα λειτουργικό πρόγραμμα ή παιχνίδι. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του μαθήματος, μαθαίνουμε πώς να τροποποιούμε το παιχνίδι Minecraft Education χρησιμοποιώντας το περιβάλλον MakeCode. Στο πρώτο μέρος του μαθήματος, μαθαίνουμε πώς να χρησιμοποιούμε αντικείμενα-μπλοκ. Στο δεύτερο μέρος, εισάγουμε άλλες γλώσσες και πλατφόρμες, όπως το KODU (δημιουργία 3D παιχνιδιών). Το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζει το παιδί, είναι γραφή, ανάγνωση και να μετράει ως το 20.